Thursday, September 10, 2009

mari semua nyanyi lagu ini. mesti anda terasa mahu pulang ke kampong halaman sekarang. hahaha. balik kampong...wohohooo...balik kampong...wohohoooo..balik kampong...hati girang!!!! (ikot rentak lagu sudirman-balik kampung)

tonight,di kala budak2 kejuruteraan mengambil exam math yang sememangnye mencabar kredibiliti mereka..cewahh! ak berangkat pulang ke kampong halaman. di kala the muvit-muvit mencari sasaran yang seterusnya,ditambah dengan ahli baru...serta gosip2 yang panas,aku sudah pun berada di atas sofa yang empuk untuk melayan cerita kegemaran ku.

to norie,citot,nadia,mun and others...aku mahu meminta maaf sebab da lama tak berhang-out ngan korang. rindu pada gelak ketawa korang. rindu celoteh korang. and...rindu senyuman korang. it makes me crazy to you. korang mmg havoc. saya suka. saya meminta maaf juga,sebab saya sentiasa bercakap kasar ngan korang. saya meminta maaf kerana segala kesalahan yang saya lakukan sepanjang saya mengenali diri korang. untuk menebus kesalahan saya,any request? i mean..nak suh saya buat balik ape untuk korang? :]

to the muvit-muvit, and others...even aku baru kenal korang,korang awsome,amazing! saya suka bergelak ketawa bersama ngan korang especially ngan lawak abg MK. adess! sakit perot saya ini. disini,diri ini mahu memohon maaf jika menyakitkan hati anda semua. saya tahu,saya ini annoying juga. jika korang marah atas perbuatan saya yang saya tidak sedari...saya meminta maaf. bahasa saya kadang2 agak kasar,dan mungkin orang lain tidak boleh menerima kutukan saya. hehe. sorry tau. korang....!!! stay macho tau! jpe korang after raya. mesti ade prubahan,especially kak my. i hope so! to pemangkin..entah cmne rupa anda semasa anda memakai baju melayu. hehe.

to shaz,ain,tini, ayie and others..even aku amatlah jarang berhang-out ngan korang except shaz sebab dia sudah jadi roomate kesayangan aku..aku memohon kemaafan pada korang sebab kesalahan yang aku lakukan kat korang. maybe aku tak sngaja dan ade yang sengaja. hehe. korang tau kan perangai aku cmne. janganlah terasa sangat. untuk korang..any request jugak?

last, to kekasih lama..your treat yesterday is awesome. thanx dol. segala tuduhan yang aku bagi kat kau..amatlah berat sekali. sorry babe. aku memang cmni. kau tau kan? aku selalu je marah2 kat kau bila kau wat silap. aku selalu memaksa kau. lagi sekali sorry babe. aku memang kasar. aku memang tak pandai nak mengambil hati kau,melainkan memuji-muji kau supaya kau kembang. hahahaha! okay2! aku hanya tahu memarahi kau dan meminta kau belanja aku,sebab kau banyak duit. so here,aku memohon maaf segala kesalahan aku yang aku lakukan. dan kau pun ade silap ngan aku. cepat! minta maaf ngan aku. i mind you!! hahaha.

before aku balik dan terus mnyepi di alam maya,di kesempatan ini, aku mahu mngucap selamat hari raya maaf zahir dan tidakbatin. hehe.



No comments:

Post a Comment