Monday, April 27, 2009

apabila otakku berminat terhadap.............


aku mahu jadik cm logic gate..senang jek. pastuh ade truth table. hidop lagik senang. untok short-cut,wat r K-map.  SR flip-flop pon bagos gak. lagik bagos...D flip-flop. otak cakap makan...aku pon bukak mulut,tandanya aku dah brsedia untok makan. baru aku tao..power pon ade banyak jenis. apparent power mmbawa aku ke alam maya sebab tuh die ade j. real power pulak...mmg betol-betol 'real'! haih!! transformer dapat mngubah voltan hidopku sama ada turun ke naik. diode pulak...membenarkan aku berjalan ke hadapan. xde reverse...melainkan itu adalah full-wave rectifier. aku telah menambah kosa kata baru..bak kata cik mun. register bukan semestinya pendaftaran. dan accumulator bukan pengumpul seperti yg aku sangka. owh...baru aku tao. 

conclusion is: aku maken brminat trhadap kursus ini eventhough it is just 'minor' course :]

2 comments:

  1. tanda2 ko salah amik course. haha. patut amik electric tuh, jd junior aimi. =P

    cepat2, sempat lg tukar tu. sb 1st smua sme jer, blm major lagi. hohoho.

    good luck utk electric!

    ReplyDelete
  2. amik electric cepat... puas aku aja ko macam2...wahahaha... cepat sblm tlambat

    ReplyDelete