Tuesday, July 28, 2009

ak di-tag lagi oleh mr.jack~~

saya amat malas untuk melakukan sebarang aktiviti sekarang. and now,with mr jack was tag me,im just do it without feel regret. eh? mnyesal ka? heee.. :]

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
:: ak skodeng org bersukan di bwh



2. 2 jam yang lalu?
:: ak mnikmati masa tidurku. di katilku yang empuk


3. Minggu lepas?
:: last week? oo...ak pegi kluarkan peloh


4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali?
:: seize the day-avenged sevenfold
:: the climb-mikey cyrus
:: wonderwall-oasis


5. 3 binatang yang anda tak suka?
:: kucing - suke sgt mlingkar kt kaki ak
:: anjing - ak penah dikejar ngn anjing yg jahat!!!
:: monyet - plss!! ak amat anti kepada monyet2 di UKM


6. 5 fakta tentang anda?
:: saya amat suka makan.bila saya lapar,saya xde mood untuk mlakukan sebarang aktiviti. bila kenyang,saya rasa,saya banyak cakap. haahaha


7. Tahun depan mungkin anda?
:: setapak maju kehadapan. cewaahh! 3rd year student


8. Saya tak reti sangat…
:: menerangkan kmbali tentang sesuatu benda kepada org lain. (BIG LOSER!)


9. Saya pandai …
:: dalam subjek math. (ayat poyo..!)


10. Kawan saya…
:: ada pelbagai ragam. dari yg berusia belasan tahun,hinggalah puluhan tahun. haih.


11. Saya ada…
:: "flight!!"


12. Saya seorang…
:: yang rajin. hakhak. (ayat poyo lagi)


13. Adik saya…
:: ada 4org. saya kakak yang baik. (ayt promote.)


14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 3)…
:: my walkman - almost of my favourite song,have inside it.
:: my hp - saya x kisah if mak saya x mnyukai gadget ini. tapi saya kisah sgt. saya bgitu truja stiap kali gadget yg trbaru kluar dipasaran.
:: my love,comic - bg saya,komik adalah satu instrumen yg bagus untuk me-releasekan tension.


15. Bilakah pertama kali bercinta?
:: masa muda-muda dulu,16 years old


16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda?
:: i don't have any boyfriends lol. statement ni untuk mak saya,makcik2,pakcik2 dan sgilintir kwn saya yg igt muka saya ni,da ade bf. haih..


17. Saya rindu…
:: rumah opah saya.sudah lama x hang-out kt umah tu. :[


18. Saya tak sabar…
:: have a dine tonight



19. 5 laman yang anda slalu layari?
:: my uncle google
:: my facebook
:: my blog
:: SMPWEB UKM
:: e-pelajar UKM


20. Anda mahu tag?

:: cik amalia
:: cik nadia
:: cik munirah
:: cik norizza
:: cik citot
and for those who want to do it.


No comments:

Post a Comment