Sunday, July 5, 2009

panas disitu

aku da letih.1 day travel from kemaman,trg-kl. smpai kolej,ade keje kosong dan aku teros mngambil keje sbg pengangkut kotak dan beg2 besar. huh! teramat la best sebab abes otot2 kaki dan tgn aku terasa kejang. tetapi,sayang. aku x bole mnjakan diri sbb itulah kerja aku setelah smpai ukm. lepas angkut barang aku,aku mngajak sorang hamba allah ini,pegi makan. ok la..kami berdua pegi mkn. dan scra tak sngaja,trjadi la peperangan dua dunia antara aku dan hamba allah ini. peperangan ini brlanjutan shingga dia antar ak balik ke kolej. peperangan trsebut amatlah ganas sehingga kepala otakku mndidih kepanasan. b4 die blah,ak smpat g wat suara ksian,say thanx to him sbb pgg barang ak leklok. die balas,ngn muka bngang dan suara x ikhlas. xpe dania,the one is outside there. don't worry.. so,nek bilik ngn perasaan marah dan terasa mau mnjerit dpn roomate baru ku aka shaz. sori shaz. agggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! peghhh! lepas segala amarah aku. ok. bermula la kerja pembaikan pulih segala barang2 aku selama..$%^&*!# ak pon xtau brp lama brg ak duk ngn die. as long as my stuff is good,ok la. ak kemas mne yg senang nk kemas. baju2,suar2 ku,mintak ampun ye? kamu terpaksa letak lam beg. x sempat nk kemas. tuan hamba letih skali. tetapi boleh mnaip lagi kan? nmpk sgt tuan hamba mnipu diri. huhu. xpe. tipo sunat. so now,jadual untuk hari esok da tahu,tetapi amatlah malas mahu ke kelas sbb kelas clash ngn subjek lain. ha! satu lagi,ak ni da la pandai,tambah lagi A,lagi la bijak kan? ak x sahkan subjek tuk diz sem. so,status diri aku,lewat mndaftar!!! peghh! tp kan,kene sahkan ke? haha...ni lagi satu. nmpak sgt keje2 cmni,suh org sahkan. maybe ade kot?

okies. tuan hamba terasa sangat la mngantuk tetapi belum bersiram lagi, haish. ni la penyakit yg belum2 sembuh lagi sejak aku di bangku sekolah lagi. malas mahu bersiram. mak ak cakap,anak dara yg malas pegi brsiram,dapat jodoh lambat. kang kamu kawen lambat. lambat mama dapat cucu. yeay! mama mmg pndai. anak kesayangan mu ini,mmg malas nk brsiram. so,conclusion-nya,maybe dapat cucu lambat kot? :] ape nk jadi. ha! next entry,aku tribute-kn untuk mama.


surprise..surprise!!

No comments:

Post a Comment