Wednesday, August 12, 2009

mood: mengantuk gila tapi smpat g on9 jap. haha. after ziha mngajar aku,ak mnjadi brtambah brsemangat. thanx ziha! ak akan brtandang lagi ke bilikmu yang berbau harum itu. :]

celoteh hati kecil: byk keje kene submit next week. serius sh*t. begitu byk. bahu ni terasa berat sebelah. haip! mau je ak suh mamat bangla mengangkut beban di atas bahu aku ni. haha. mcm bole plak. aku da plan everything,what should i do,for tonight,tomorrow and the next day,sekali x jadi la plak. haish. tension jap. macam mane la...ak bole jadi seorang yg produktif? xde la aku nk buang masa ngn mnde2 yg kurang berfaedah ni (kurang okay!). ak terasa bodoh ble ak rasa ade org pndai dr ak. tp masalahnya,aku yg malas nk brusaha. sikit2,cepat give up. mmg itu habit aku. ak mahu mngubah ke arah yg lebih positif tapi susah. see! sikit2 tapi. tolong kurangkan penggunaan tapi dalam ayat kamu,dania. haih!

No comments:

Post a Comment