Tuesday, August 25, 2009

my word

this is called Dania's groan in the morning.

up&down is what i want I'm think. bukan ape,hidup ini x semua yg sweet-sweet. gula pon ade yang pahit gak. yeke? xpe la..klu semua manis,x best gak. nak juga kurangnye. I'm not perfect and that's what i want to tell you. be the person who can balance and manage my life with the clique, make me more alive and energetic at the same time. I'm not talking about the present. my past is done. and i don't want to remember back. and to that person,thanx because i have you once,not forever. at least,i know well a man from you. good to know you and damn to avoid you.

about 12am,ak mlepak ngn clique volleyball. 1st time melepak bersama. havoc tempat tuh ngn lawak abg MK. adus...pastuh,dibasuh ngn washing machine plak ngn dia. ayat dia tetap melekat,xnak tanggal2 lam kepala otak aku nih. serius shoooot!! memang course yg ak amik ni,memang agak 'tough' and is my willing to take this course,bukan paksaan dari sesiapa. and thanx to my parents too sebab bagi support. hahaha. but mak i je,kurang mnyukai i amik this course. dia ckp...course ni cm laki. then.suh i tukar,jadi cikgu. huuu! i mmg x pndai nk mngajar org,ni kan plak nk mngajar murid2. haishh! entah cmne la rupa i bila jadi cikgu. maybe,student akan panggil i...cik dania atau miss dania atau cikgu dania. u pilih la mne yg u suke ok? :|

this is what im feel right now and im just copy&paste from my FB.
dont take my advantage to manipulate me.hate that moment. and is good to be kind to the others,but at least,it's enough to your capability. to that girl...pls wake up!!!! tolong jangan terlalu bergantung terhadap orang lain. sh*t,you're my friend and im willing to help you. tapi ni dah melampau. dont make me feel uneasy towards u.

No comments:

Post a Comment