Tuesday, April 6, 2010

piece of cake.

Study week is hitting me. Aku takde mood tuk study Statistik. Haha. Orang ramai sedang belajar bertungkus lumus dan merapikan segala formula yang ada tuk menghadapi statistik yg cam @$%^&. Dengar statistik...aku tak FUN langsung. Mungkin sesetengah org tahu, kenapa aku KURANG BERMINAT ngn statistik yang comel. Dengan result Midsem yang cam cikai. Hadoih ! Oh Dania. Stop curse everything. Believe on what you will face. Ye mak. Saya tak curse da.

Tadi call mama, mama cm xde mood nk ckp ngn aku. gaduh ngn papa ke? Haha. Gaduh tanda sayang kan? Aku ckp ahh..aku malas nak stadi, mama da bising. Kau nak jadi ape ni? Orang kasi belajar, kau taknak blaja and so on. Oh...aku memang menempah maut ngn leteren mama yang cam panjang dan berangkai. Untuk mama, saya tak kisah. Saya kan anak yang baik. Kalau anda terasa loya, sila pergi ke tandas yang berkaitan.

Next, I call my Pap. He, too, my beloved. Wah! Bunyi latar da bising. Aku agak,dia kat tempat keje lah. Like usual because I called him at 10 something. Tapi,sangkaan aku meleset cam peleset. Bapak aku kat Kuantan. Apa urusannya? Aku tidak mahu tahu. Da besar dan bungka...ops! Berusia. I love to think positive of what they said to me. Then,operasi mengadu berjalan seperti biasa. My dad is good adviser though. Kau stadi leklok. Jangan leka sangat. Nak main boleh, tapi belajar diutamakan. Jangan lupa solat. Selalu berdoa. Makan cukup. Jangan selalu tidur je. Oh Pap. Kudos to you. You're always young in my heart. Motiff? Memang xde motif.

But then, I call my Booncit. Hahaha. Booncit ni xde lah good adviser. Tapi aku suka wat lawak bodoh ngan dia. Lucah-ing? Part of that. Kenakan si booncit ni, My favourite. Haha. Blink.blink.blink! Get idea. Lepas ni, jom lawan berlari dalam guni. Tak pun, habiskan makanan dalam kuantiti sikit. Ade beran? Haa! Sila hubungi saya dalam masa yang terdekat.

Kesimpulannya, Dania Kok berada dalam zon yang tidak selesa. Hazard. Dengan penggunaan bahasa yang agak kelam dan kabut, sila jangan teruskan pembacaan anda. Harap masa anda tidak dibazirkan dengan membaca ayat-ayat poyo dari aku.

Note: Takat statistik,kacang jek. Celah gigi je douh. Meh ramai-ramai makan kacang time statistik.

No comments:

Post a Comment