Monday, May 25, 2009

adakah aku.....

aku baru saja tengok syurga cinta kat alamanda tadi. i give credit to this story because i never watch the type of these movie before. kelakar sebab ade hadziq (tom-tom bak) dan agak insaf sebentar sebab ade unsur-unsur keagamaan. bukan kejap je la...agak malu gak with myself. so i hope,i can be more understand with my religion,ISLAM. islam not only in my ID card,but with all of my heart. since im kids,im learning about ISLAM. i went to kelas agama every weekends,just to enrich my life as long i can. apa yg aku belajar kat kelas agama tuh,terhenti disitu bila aku da x masuk kelas agama lagi. so,bila aku x pegi..maksudnya,semua yg aku belajar,da lupa. memang sia-sia aku belajar kat kelas tuh. jahat betul aku nih. hmm...bila aku tgk cite nih,aku sedar la yg aku ni bukan seorang yang baik terhadap agama aku sendiri. im admit that everyday,my pray,sometimes is not enough. aku lalai melakukan tanggungjawab aku sebagai hamba di mka bumi ni. lalai dengan pelbagai aktiviti yang aku lakukan. dan,betul cakap mak aku,solat cukup mana pun,iman kat dada xkn mampu menahan godaan syaitan jika kita tidak khusyuk dalam solat. yeah...i admit that too. now,im 19++,i had done so many mistake in my life since im kids. untuk menebus balik kesalahan yang aku lakukan tuh,of course dear,impossible. terlalu banyak sebab aku bukan seorang yang sempurna. the good thing is,be profesional. muhasabah diri yang penting dan berdoa,harap dosa yang lepas diampun oleh-Nya. and past is past. nothing can rotate your time back and nothing can change more.

No comments:

Post a Comment