Monday, May 18, 2009

. first . day

im just gain 3kg before and after exam!! huh! it's killing me right now? aku terasa aku nih...da makin gemuk. opss! silap..bukan gemuk,makin tembam jek. hehe..back up myslf! so...aku mengambil inisiatif untuk pergi berjoging. haha. mari-mari,kita beramai berjoging untuk mnyihatkan badan. cewah!! sesampai je tasik kejut,beriya aku nk joging. huhh...tak sampai 1pusingan tasik kejut,aku da semput! nmpak sgt...aku da lama x work out. haih...xpe. aku bg chance r kat diri aku. 1st time kot brjoging kat UKM. aku akn cuba lagi tuk tingkatkan stamina aku. hoho. last-last...tgn aku asyik nk pegang camera jek kot!



aku ngn scandal aku,pojan!



sayyid cuba tuk buat vertical legs. ala-ala,kaki 90degrees la. tapi,x berjaya lak. sian!


pojan dapat melakukannya!! come on sayyid...biseps da seksi...xkan kalah ngn pojan kot?


hobi baru saya: pergi berjoging. bukan tidur di wktu petang.

1 comment:

  1. 1st day jog...baguih....pasni bole berenang kat tasik kejut...terjun tiruk...kayak pastu angkat berat skali kat tasik kjut.itu adalah antara aktiviti yang di cadangkan.sekian

    ReplyDelete