Saturday, November 7, 2009

Hit Me Okay?




Give me a space to breath. Bagi aku satu Stadium Bukit Jalil boleh?

Aku terkejut. Gf 'pakcik' aku, panggil aku Akak okay? Tua sangat ke aku nih?Adus...aku tau r,dia umur 18 tahun. Tapi, jangan r panggil aku akak. Aku rasa kurang selesa. Muka aku da lain da bila dia panggil,Akak Dania. Huh! Huh! Huh! Panas disitu. Terus aku cakap kat dia. Tak perlu nak ber-akak ngan aku. Panggil nama jek. Dia just senyum. Haaa! That's better because I know the meaning beyond her smile.

Berjalan bersama 'couple' ni,wat aku rasa kekok. Tak tahu kenapa. Mungkin Jeles? Mungkin juga. I used to be like that before. Mungkin aku da dijangkiti 'genetik' mama yang mana,langsung tak boleh tengok orang 'couple'. Terus Mama mengkritik pasangan itu,tanpa segan silu. Hahaha. Mama sangat kelakar. Maybe,Mama jeles sebab dulu,Mama tak pernah keluar 'date'. Terus je, Papa masuk meminang. Bercinta lepas kahwin,Fun kan? Aku nak try,boleh? Haha. Entah siapa nak berpasangan ngan aku. Boleh ke orang itu bertahan ngan aku? Perangai macam hanjengpari-pari kan?

Mun,Norie,Fateen,Nadia,Citot....find me a Superhero. Superhero yang dapat wat aku senyum. Tak perlu aku sakit kepala lagi dengan 'prob' entah pape. Superhero yang wat aku rasa 'tenang' bila aku pandang muka dia. Superhero yang memahami perasaan aku. Superhero yang bagi aku support bila aku dalam keadaan yang tak menentu. Owhh..who is my Lucky-Superhero? Adakah Pemangkin aku? Yang selalu panggil aku Daniam? Haha.

notaentahpape: Pakcik.Kelantan kalah. Kihkih. But,thanks because treats me just now. Nanti Yaya bawa jalan-jalan lagi. Brings again your 18 years old GF. She's hot babeh. Serius. Saya tipo.

5 comments:

  1. hahaha.
    ko nak superhero?
    tapi alan pun superhero gak
    hahahaha
    anyway dania.we'll always beside u la dear.no need superhero.like me huh?
    wat sakit jiwa raga
    haha

    ReplyDelete
  2. kahkahkah. cm statement aku jek nadia. tu la pasal. tetiba nak superhero. alan? oo...bole aku banned itu superhero? hahah.

    ReplyDelete
  3. lepak sudah...jom aku cr kn bf dkt ko.haha

    ReplyDelete
  4. huhhu..superhero??hurm....x yah la dania...prince ko 2 akan datang bergolek nnt sembah kaki ko..hahhahaha

    ReplyDelete
  5. @ muni: haaa! cepat cari. Bf Besar! Bf Besar! Ehh! Xmo Bf besar. Maintain sudah. Wang Besar..tak ape. Hahaha.

    @ Citot: aku tak nak dia sembah kaki aku. nnt org ckp,aku pengikot ayah pin lak. hahaha.

    ReplyDelete