Thursday, November 5, 2009

My bulb is Broken.

Pagi-pagi camni,tetiba aku mahu memecahkan mentol aku. Pecah mentol @ Mentol Pecah? Means,ber'emo' sebentar. Korang baca entry ni,jangan pecah mentol sudah. Anggaplah ia satu hiburan yang memang tak kelakar.

Tadi,pegi makan McD ngan Reena. Tetiba je,Reena wat aku 'touching'. Tetiba Reena wat aku terasa kehilangan Dia. Aku pernah postkan entry pasal mamat nih. Tapi,itu waktu dulu. I'm not living for the past. Cit. Nak ber-speaking plak. Kehilangan dia beri satu impak yang besar. Eh! Tak. Impak yang averange. Suam-suam kuku sahaja. (Aku tipooo lagi.) Shooot! Bila Reena cakap about him,baru aku perasan. Dia sudah lama tidak melepak bersama kami. Aku sentiasa mengajak Dia if kami keluar makan. Reaction dia hanya, Tak apelah. Korang pergi lah. What's the matter? Ape salah kami sampaikan kau perlu nak avoid kami.

Kami melepak bersama. Gelak ketawa bersama. Have a dinner together. Tengok match bola bersama. Tapi, Kami tidak selincah dulu lagi. Kalau dulu,pergi dinner bertiga. Sekarang,hanya aku dan Reena. Dulu, Dia begitu bersemangat. Pantang ajak pegi mana,Dia mesti ON. Aku memang tak suka keadaan ini. Aku kenal dia, bukan dalam situasi begini. He's have his own attraction. Dan, kebaikan dia,buat orang di sekeliling Dia selesa.

I'm miss the past with you. I'm miss to tease you like before. I'm miss hang-out with you. I'm miss the way we chat. Kau selalu nak ber-alah ngan aku even some part,aku yang salah. I'm miss the way you drive the car. I'm miss your scent. I'm miss to slow-talk with you. I'm miss to steal your meal. I'm miss your laughter when we are together. I'm miss when we had a talk about our favourite team,Syaitan Merah. I'm miss to-know-all-the-information-that-you-knew. I'm miss when you order a meal,you love to ask a sauce. Kau tak suka sos cili manis. Kau sangup tak makan sos itu. I'm miss the way you set the ball. :|

*sigh* People changed Dania. So,do you. Okay. Kalau kau tak suka lepak bersama,tak apa. Kami paham. Kau pun ada reason sendiri kenapa kau tak lepak bersama. Aku tak boleh nak paksa kau lepak bersama if, hati kau kat tempat lain. Aku tak suka tengok muka 'ketat'. Better,aku jauhkanpahamkan diri kau.

Notasikakimakan: Kalau aku kuali, kau belanga. Atau,kau kuali,aku belanga. Erk? Mat Bunga?

5 comments: