Monday, November 2, 2009

Special Entry Goes to Nadia

"Never love anything too much, just learn to hate it enough."

Babe,jangan sedih. Mencintai dan dicintai orang adalah satu benda yang tak dapat nak ungkap ngn perkataan. Yeke? Aku paham perasaan kau bila aku tgk that pic. Be strong. Kami-The Rangers- ada untuk kamu. Just follow your flow. And do,whatever you want to do. Aku sayang kau babe. Serius. Kau pandai masak. Rindu ngan masakan kau. Da lama aku tak rasa masakan kau. Bila nak masak tuk aku nih? Esok boleh? Rindu nak tidur ngan kau. Rindu nak gelak ketawa sama ngan kau. Rindu semua pasal kau. Don't let HIM turn your life into the dark circle. Erk? Kau dah pernah alami this situation. Mesti kau tahu,camane nak handle this thing. Just be calm. Kami ada. Kami ada. Pusing kanan, pusing kiri, pandang belakang, pandang depan. Kami tetap senyum bersama kamu. Kami taknak tengok kau sedih. Nak tengok kau ceria cam dolu2.

Notasipoyo: Dilemma about him.

5 comments: