Saturday, January 15, 2011

FASTER

Fast, tanpa -er, pantas, cepat, laju. Tapi, dengan penggunaan -er, faster, boleh dikupas sebagai sungguh pantas, sungguh cepat, sungguh lahu dan semua perkataan sungguh uang sama erti dengannya. Sungguh menggagumkan. Woahh. Anda setuju dengan saya? Say it OKAY~~~

Saya sengal, saya okay. Anda bagaimana? 

Full of surprise, dan I suka Dwayne Johnson The Rock!!! Tapi, Nadal tetap dihati okayy.

Don't ask about the synopsis sebab aku nak kau tengok sendiri cerita ni. Hohoo...

Tapi, aku bagi sikit hint la. Movie ni menitikberatkan tiga karakter yang utama, aku ulang.....TIGA KARAKTER, yang mana ada A FASTER, A KILLER AND A COP. Si cop ngan si killer ni nak kejar si faster. Motif dorang nak kejar...haruslah tengok kesinambungan dia. Korang bole baca synopsis dengan percuma je kat google, bole tengok trailer kat youtube, tapi nak betul-betul feeling surprise tuh....nak feeling yang mengada sambil menjerit, napa dia mati wehhh? jangan la matiii!! Dia hensem kottt....harus le tengokk. Jangan lokek sangat okayy.

Sangat tak rugi tengok movie Faster. Very the strong storyline. Siap adegan tembak menembaj yang sangat mantap dan aku terus tutup muka sebab nak berlakon takut depan SiBuncit. Ala-ala, gaya seorang perempuan ayu. Ahaaa...ayu kee? 

Pastu, ada mamat hensem lak terselit kat situ. Fuhh, gaya sangat menawan bebeh. 




Muka dia ada iras cam Jake Gyllenhaal kan. Tapi, dia sweet. Ohh....terpana bila kau menatap aku. Jangan le pandang lama-lama. Malu la i......



Grrr....movie sudah, window shopping sudah, bila nak start baca, taip report ni?
Dang! Ye.....nak buat ni. Tak mo failed OpenChannel. 
 
Gambar yang sangat Faster very the perasan okayyyy? 


No comments:

Post a Comment