Monday, January 17, 2011

Puas

Sangat puas. 

Da lama tak merasa makan ketam. Wohoooo. Memang aku mengidam ketam dan ketam pun mengidam supaya aku dapat makan dia.  :)

Mencari MeeKetam takdelah susah. Jalan-jalan, tuppp! Terus terserlah depan mata. Hahaha.

Pastu abg yg serve MeeKetam pun comel, siap bole tanye aku dari jauh lagi kan, Best tak? Kahkahkahh. Nak tanya depan-depan malu kot. Hahahaha.



Menunggu MeeKetam, sempat la snap-snap gambarr 2,3 keping. Thanks Buncit teman i makan MeeKetam sebab tadi i diet...i tak makan nasi hari ni. Kahkahkah.


 Ni dia MeeKetam yang aku nak. Nampak cam MeeKari kan? Hahaha. Sengal! Ni la MeeKari. Tak silap pon. Tambah Ketam je yg lain jek. Aku syorkan Kafe Kejut akan serve Ketam tuk breakfast aku. :)




Nak makan lagii. Nak makan ketam jek. Tapi, nak menapak jauhhh. Grrr.

Last, gambar yang sengal ngan rangka ketam yang comel. Huh! 

Ps;  Dahi aku....! Nampak sangat berkerut. Perlu cucuk Botokss ni. Macam haremmm

Pss; Hari ni, main bolaTampar pon cambest. Siap orang nak main overloaded kot. Huh. Puas..puas..puass!





No comments:

Post a Comment