Thursday, January 13, 2011

Popeye adalah..........

  1. seorang lelaki gagah perkasa yang suka makan spanishSpinach.
  2. sejenis anak patung.
  3. seekor monyet yang selalu berkeliaran kawasan UKM.
  4. sejenis makanan.
  5. Blogger yang dikenali ramai.



Sila le pilih jawapan korang....kalau korang ni terer sangat. 

: )
































Makanan laaaa!

Ayam goreng + seafood = Popeye.

Lebih kurang KFC, tapi Popeye sedap wehhh. Sumpah...aku tak tipu. 

Kurang minyak, lebih enak. 
Kurang masin, lebih rasa. 






Ayam Popeye..sedap gila. Kalah KFC. 

Yang ni, aku pi order FishRiceBowl. Dammmit..ikan dia masak,pegh..salute lah!

Kan ada persamaan ngan KFC. Colesalaw, mash potato......thumbs up! Sooodappp!

Biscuit/roti tawar dia, unik. 





Aku makan penuh khusyuk. Habis licin Ayam, FishRiceBowl dengan kesedapan, keunikan yang dipamerkan kat aku. Woot-woot, tak rugi weh korang rasa. 

Nak tunjuk yang makanan Popeye best, tapi cam sengal je muka aku. Da la boolat. Takpe, tetap perasan cantik.  

No comments:

Post a Comment