Thursday, January 6, 2011

Mobis.

Pening, tapi tetap boleh menaip. Danggg! 

Peeps, aku da tengok movie Gulliver's Travel dua minggu lepas. Review dari aku, boleh tahanlah sebab ada Jack Black. Dan, oh....aku bukan kipas-susah-mati JB, tapi still minat the way he deliver his character yang agak gila-gila tu. Dan, ohh...aku suka cara dia nyanyi lagu. Something adorable. Kahkahkah. 



Rating dia, aku bagi 4/5 bole? 

Banding ngn Gulliver's Travel, aku lebeh suka School of Rock. Nak tau ngan lebih mendalam, sila korek ngan UncleGoogle ye? Hahaha. Aku malas nak cite.




Tetiba semalam, ada orang request nak tengok cite pecah panggung la kan.....apa lagi, HantuKakLimahBalikRumah baii. Haaa..dan aku belom sempat g tengok, cam excited ada gak, tapi perasaan da berkuborr da. Alahaii....memang, pecaahh panggongg la katakan! End up, tengookk DampingMalam yang takde la seram sangat. Just cite pasal akibat pegi amik 'dampingan' tu. Ala...lakonan AmyMastura yang cun tu, even da tua sket. :)


Rating yang dapat aku bagi, 3.4455/5. 










So, next movie, Season of The Witch, ada beran? Haaaa....jom le kita ke wayang minggu ni. 



Ps; Ohh..perot da boyot. Ade tipss mau selimmm?

No comments:

Post a Comment