Saturday, October 31, 2009

MUH tarik diri dari AJL?

Bukan AJL la,Separuh Akhir Muzik2 ! Ala...baru nak tengok diorang perform together-together after break-up? Break-up ke? Huuhu. Mereka suppose 'bawa' lagu Pari-pari di bawah angin untuk Separuh akhir. Tapi,mereka mengambil keputusan untuk tidak meneruskan hasrat mereka dengan alasan,tiada persefahaman antara mereka. Mereka? Antara siapa? Haha. Then,lagu itu telah digantikan dengan lagu Cinta Gila oleh Grey Sky Morning. Aku suka gak lagu Cinta Gila,tapi tak se-suka cam lagu Pari-pari Di bawah angin.

Nak tengok MUH. Tapi apakan daya,hasratku tak kesampaian kerana MUH telah menarik diri dari Separuh Akhir Muzik2. Of course,diorang belum settle gi masalah diorang ni. Aku bukan kipas-susah-mati MUH tetapi,aku amat meminati MUH. Lagu mereka mantooop,ditambah dengan suara Lan. Peghhh. Tangkap muat lorr. Tekejut campur sedih. Nak tgk MUH perform. Nak tgk. Please. (Wat muka comel.) Huuu. Nak MUH.



Notabusuk: Sempat gak ahh aku ngan roomte aku pigi tengok MUH perform kat One Utama. Menarik2. I loike.

No comments:

Post a Comment