Thursday, October 8, 2009

2 orang panda

aku pejam...aku celik...aku pejam...aku celik...aku pejam lagi....pejam.....dan celik!!! gile kot? hanya tinggal 1minggu g tuk final exam ( x masuk study week). entah ape aku study tuk sem 2. adekah result aku cm hampas lagi? ades...saket2. takpe,aku da start jadi panda. dan akan aku jadi panda yang berjaya. kihkihkih.....

eh? kawan aku,si panda juga yang nun di utara,hehe....hari ini,hari yang bersejarah baginye. mane tak. panda yang berkaliber dicalonkan jadi MMP. peghhh.....bukan senang orang nak calon bertanding MMP. aku bangga sama panda itu. lalala...siap,bapanye suggest,tajuk ape yang sesuai tuk bermanifesto di dpn org ramai. cewahhhh!!! selamat berjaya panda! panda disini akan mngundi untuk kamu. motto panda berkaliber: endeavor for student's right.

No comments:

Post a Comment