Saturday, October 24, 2009

'Angel' ini tetap dengan pendiriannya. Takkan berganjak. Sekalipun Dia meminta ampun dariku,aku takkan ampunkan dia. (Kejam gila statement nih.)

Yesterday,is my birthday. I'm 20!!! No more teen. So,should I act like I'm a big one? Kene control every single I do? Haha. No-no! Aku tetap budak kecil. Cit! Perasan gila. Kahkah! Then,about 7.20am,mama yang comel mahu meng-wishkan anaknya ini. Adess! Mama call aku,tapi sayang. Anak dia masih dibuai mimpi yang lena. Hahaha! Then,she gave me a very cute message to me.
Salam. Happy Birthday. Mama harap yaya ceria selalu. Jangan hampakan mama. Jaga perangai elok-elok. Last,but not at least, mama jauh la nak hantar kek.
Aghhhhh!! mama. Mahu itu kek. Please...! Rintih aku lam hati. Hahaha! Baca je msg yang mama bg,terus suh mama call ak balik. Reason: jimat sket. Kedekut betul anak dia nih. Haih! Mama call,terus minta present. Mama da gerun da tiap kali aku minta barang ngan dia. Aku minta sport shoes jek. Sport shoes ak da rabak da. Malas nak ganti yang baru,padahal x cukup bajet. Kahkahkah! Tapi,da jadi birthday girl,kene up sikit permintaan. Even mama x bg pon,ak tetap nak gak. Jahat kn? Hehe. Birthday skali je setahun. Jarang aku nak minta barang2 cmni ngn dia. (Ayat poyo. Padahal minta jek ngn mama aku. Hehehe. )

No comments:

Post a Comment