Wednesday, October 14, 2009

mom.mom

i see the dark circle under my eyes. ughhh! xpe2. itu mnunjukkan aku mmg budak uni. kahkah. berbeda sewaktu zaman sekolah aku. tiap malam,dark circle kat bawah mataku,mnunjukkan aku memang banyak mnonton pelbagai cerita,realiti dan fantasi. hoho. aku suke realiti sebab ia berlaku di depan mataku. disebabkan realiti juga,aku memahami perasaan seorang wanita yang lemah. haishhh. yeah! go girl! u have your own power. go for it! hahaha. the thing is,i love you mom. you're such wonderful mom that i have. i love the way you make me laugh. i love the way you dressing,because of it too,i took everything u have. kahkah, this part,she knew already.

one word:nice. tapi bila da buka mulut tu,xkan berhenti. macam aku membebel kat org lain. melarat sampai aku puas hati. aku suka sifat ini. hahaha. really,makes me more matang. erkk? matang ke aku ni? sesape bole vote aku...adakah aku matang ke tidak? haha.tapi kan..mak aku sangatlah sensitip ngan ayat cinta. cewahh! cinta buat dia sensitip ke...atau sensitip bila dia dgr ayat cinta ? adess! ke...makna die sma je? hahaha. jgn hempuk kepala aku sbb aku mmg xtahu ape yg sedang aku fikirkan. just random things that plays around my mind. random! bersepah-sepah. nak vacuum otak aku bagi kemas...x bole. amatlah mustahil. kalau ade service itu,im the first person to go into that. *sigh*

kadang2,my mom ni,ada sense of humor gak. bak kata mak aku,sesiapa yg bercinta,hp die amatlah kotor. aku gelak je dgr ayat itu. kotor dr segi ape? aku pun xtahu. tu la pasal,cmne r aku nak kahwin nnt? mesti mak aku mnyoal dia dr A smpai la Z. mesti that man,amatlah tension. haha! mahu tgk reaksi my mom!! then,papa lak...menggoyangkan kaki masa mama mnyoal lelaki itu. haha. ape lagi,aku rakam r video time tuh. then,dpt tgk brulang kali. hahaha! video kesukaan keluarga.

ok2. i fullstop here. :]

No comments:

Post a Comment