Saturday, October 10, 2009

status: in love.in love.in love

aku sudah jatuh cinta. bergolek-golek aku jatuh dari bukit cm cite hindustan. kahkahkah. cinta amatlah poyo. kenapa kau datang di saat aku tak perlukan kau? haishhhh!! kan da saket. aku xnak parah. aku xnk. pegi jauh2 itu perasaan. kalau boleh...campak je kat laut ke? kan senang. tak mnyusahkan hidup. aku nak pegi mane2...x perlu nak repot kat sape2. tensen ah cm2....padahal,lam hati meroyan nak gtau bf,ak wat ape,aku g mne,da mkn ke belom? hahaha! poyo gle! tak-tak! itu bukan aku. aku bukan camtu ah. deep down inside,of course i want a bf too. but,it's hard to find someone who can be understand myself. hunting a man? hahaha! mcm nk hunting rusa la plak. amek senapang patah,pegi memburu di shopping mall. kahkah. kelakar betul la. mne tau,ade org nak wat cm2. mmg org itu ilang akal lah kan? macam2 betul la. yeah!! aku masih muda. tak mahu terjebak lam kancah yang memeningkan kepala aku. cukuplah otak aku pening ngn ilmu2 yang tak dapat diserap sepenuhnya. *sigh* happy is the key to success. yeke statement ni? ak main petik je. hehe. and, you love! go away from me. ades...cm boikot kat cinta la plak. :]

No comments:

Post a Comment