Friday, October 30, 2009

Ke-google-lan Pakcik Terserlah.

Aku suka meng-explore pakcik google aku. Entah kenapa,aku begitu berminat terhadap aplikasi tersebut. (Sebenarnya,xde motif. Sebab tu,cakap melalut tak tentu pasal).

Pakcik google,berikan saya seorang BF yang baik-baik. Agar ia menjamin masa depan saya. Masa depan? Haiyooo! Jauh aku pikir. Bukan-bukan! Pakcik google,berikan saya muzik yang bagus-bagus. Agar,saya tidak bosan di masa depan. Haaa! Dengan satu permintaan yang agak kolot di depan pakcik google,dengan segera dia penuhi permintaan saya. Sayang pakcik google.

Btw, I like finding new music. Apocalyptica. I love this group. Memang apocalypse la bagi aku. Dengan 'cello' mereka yang gah itu,buat hati aku cair. Secair coklat cadbury bila diletak di tengah panas. Haih. Perumpamaan baru dari aku. Unik dan Menarik. Pandai aku mengangkat bakul aku sendiri.

No comments:

Post a Comment