Thursday, October 22, 2009

monster purple yang jahat,kejam

sayasukadiasebabsayasukadia. ademasalah?

Bila aku marah,aku akan jadi monster! Anda percaya? Try first,then you will know if what I'm say is true or not. Monster yang macam mana? Mnster purple yang comel? Hahaha! Monster purple ini akan cakap ape yang die rasa betul even though sometimes, her word agak menjengkelkan orang itu...sampai la dia puas hati. Peghhh! Thanx to my mom sebab aku dapat genetik ini. Suke sangat. Memang siap r siapa yang jadi laki aku. Tiap2 ari...dia kene tido kat ruang tamu. Hahahaha! Gelak yang amat kejam. Aku bagi warning awal2 ni. :|

For that guy,I'm sorry if what I'm said to you last day,make you feel uneasy. Aku tahu,aku ni amat kejam sekali sampaikan aku tak consider dulu ape yang aku nak cakap. Aku main tibai je. Sorry again. Aku pun tahu, kau takkan tunjukkan kemarahan kau kat aku. Tapi, muka kau...tak boleh nak menipu aku.*sigh* Seriously,miss the moment that we can laugh together. You are the best person that I've ever met because kau amat memahami aku. Babe,sorry. Kau pun tahu ak cmne. Aku pun skang,tengah control the way I'm speak to others.

Aku bukan 'angel' yang dapat menjaga hati dan perasaan orang lain. Aku bukan 'malaikat' yang dapat penuhi permintaan orang lain. Aku bukan seorang yang 'baik'. Aku bukanlah baik sangat. But, sometimes aku akan consider keadaan orang itu,then aku akan jadi his/her saviour. Haha! ayat yang amat poyo. Aku boleh jadi pendengar yang baik. Tapi, kalau kau nak suh aku bagi nasihat. Jangan! Diri aku pun tak terjaga...ni kan pulak,nak bagi nasihat. Sikit2...ok la.

Monster purple ini,amat suka makan. Pantang orang ajak dia makan. Dia mesti setuju. Bila da kenyang...tak ingat dunia. Sendawa merata-rata tempat. Entah kat mane nak sorok muka ni. So,terpaksa la cakap Sorry guys! Ngan senyum kambing. Hee! Tapi kan..aku kadang2 jahat gak. Selalu je cilok makanan orang sebelah aku. Dia bg ke x...aku tetap minta ngan muka tak tau malu. Padahal,makanan aku belom abes g. Haishhhh! Tamak betul ahh aku ni.

No comments:

Post a Comment